原帖由 foggie 於 2009-3-30 02:56 發表
真係好強wor

係咪全部件都自己車
還是路軌個d係買返黎架?

全部係自己車/lo~~所以非常之唔準~~睇得出表係好多震痕~~

個路軌最難, 要用2 個老虎kim 先好少少~~

TOP

原帖由 阿死 於 2009-3-30 20:27 發表
做得好好, 好有心機,
睇得出工具上有所限制, 但仍然能夠做到所想做, 想實踐既野,
雖然concept, 唔算好創新, 不過香港地肯落手做既學生真係買少見少

?v=0

題外話, 畢業後仲有冇讀上去?


有a~~now @ ust ee

d 野全靠ive 果workshop 老師傅日日塞入我袋~~係九龍灣都學唔倒咁多~~點知我畢業佢都退休~~

[ 本帖最後由 某個阿水 於 2009-3-31 00:39 編輯 ]

TOP

原帖由 alienck 於 2009-3-30 03:05 發表


小弟都係lwl的
MFG畢業

sor a~~MFG係..~~?

TOP

原帖由 某個阿水 於 2009-3-29 12:47 發表

哦!~~!?估唔倒lee 度都有自己友~~你係~~~~~

我係阿禮、Paul成日叫我350D o個個

TOP

原帖由 faustchan 於 2009-3-31 13:21 發表

我係阿禮、Paul成日叫我350D o個個

阿澧or 阿禮~~?@@
有個(天文)阿澧係同我同屆嫁bo~~

TOP

原帖由 某個阿水 於 2009-3-31 23:13 發表

阿澧or 阿禮~~?@@
有個(天文)阿澧係同我同屆嫁bo~~

咪阿澧lo~ 我後你一屆,同鄧生&鄺小姐一班

TOP

版主,太勁: good:
真係想跟你學野.

TOP