某個阿水 當前離線
神聖o既受薪阿四~~~
中級會員
原帖由 foggie 於 2009-3-30 02:56 發表 真係好強wor 係咪全部件都自己車 還是路軌個d係買返黎架?
TOP
原帖由 阿死 於 2009-3-30 20:27 發表 做得好好, 好有心機, 睇得出工具上有所限制, 但仍然能夠做到所想做, 想實踐既野, 雖然concept, 唔算好創新, 不過香港地肯落手做既學生真係買少見少 ?v=0 題外話, 畢業後仲有冇讀上去?
原帖由 alienck 於 2009-3-30 03:05 發表 小弟都係lwl的 MFG畢業
faustchan 當前離線
初級會員
原帖由 某個阿水 於 2009-3-29 12:47 發表 哦!~~!?估唔倒lee 度都有自己友~~你係~~~~~
原帖由 faustchan 於 2009-3-31 13:21 發表 我係阿禮、Paul成日叫我350D o個個
原帖由 某個阿水 於 2009-3-31 23:13 發表 阿澧or 阿禮~~?@@ 有個(天文)阿澧係同我同屆嫁bo~~
taw3004 當前離線