原帖由 天師 於 2006-6-17 00:00 發表

假設我個幾粒野安裝係冇問題~
但係如果隻牛至少用2A 電
俾條1A 落去唔係即該燒嗎??
---
定係你意思係指測試個filter時用1A fuse
冇問題~之後用幾多A都得?

有錯請指教~呢方面唔係好識

Filter parts 係裝在另一個Mains Plug架喎
個Mains Filter沒有load,不會用電的
唔關牛牛事

Filter parts 用1A或以下

TOP

原帖由 1956 於 2006-5-5 23:46 發表

Hi, your red one VDR may  made by Harris the marking 275L the break down voltage is 275VRMS, bread using green one is made by marcon, the 15G271K... 271 is 270V but is DC volt.(for AC only 175V R ...



今日o係華輝買左粒TNR15G471K
下面個pdf 寫471 可用300VAC, 但個model 差個F ,想問下o岩唔o岩用?
http://www.chemi-con.co.jp/pdf/c ... -tnrgf-e-050906.pdf

[ 本帖最後由 victorngai 於 2006-6-17 00:50 編輯 ]

TOP

原帖由 victorngai 於 2006-6-17 00:39 發表



今日o係華輝買左粒TNR15G471K
下面個pdf 寫471 可用300VAC, 但個model 差個F ,想問下o岩唔o岩用?
http://www.chemi-con.co.jp/pdf/c ... -tnrgf-e-050906.pdf

你粒WIMA係邊度買,買左幾錢?
Filter用上WIMA真係好正

TOP

原帖由 Bread 於 2006-6-17 01:04 發表

你粒WIMA係邊度買,買左幾錢?
Filter用上WIMA真係好正


永盛$6
早排去一粒都冇, 今日去大把

d y cap 要走到去旺角先買到

[ 本帖最後由 victorngai 於 2006-6-17 01:11 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 victorngai 於 2006-6-17 01:09 發表


永盛$6
早排去一粒都冇, 今日去大把

d y cap 要走到去旺角先買到



旺角where ...?我搵左d y cap 1 個月la

TOP

原帖由 marku 於 2006-6-18 11:35 發表



旺角where ...?我搵左d y cap 1 個月la


鴻光商場 <- 地址"DIY地帶精華區"有

TOP

原帖由 victorngai 於 2006-6-18 17:38 發表


鴻光商場 <- 地址"DIY地帶精華區"有

我都搵唔齊料,仲諗住放棄ga la
好在有你

TOP

原帖由 Bread 於 2006-6-15 21:28 發表

因為fuse 越大,由開始過大電流到要燒fuse 的時間就越大,有可能在這情況下電線overheat,這樣是十分危險的!

如果MAX係350W(唔係一般輸出350W)
350W(MAX) PSU 可以用2A Fuse
如果不是的話,用3A fuse啦


有無計埋開機果一刻的突變電流!

TOP

終於到我搞掂......
(鬼叫我D死人parts拖遲哂我D VDR )

成份野好多都係貴野黎
BC VDR $8粒
連膠布都用3M

TOP