post 完成~~final 成品圖~~

TOP

讀書咁好玩架 。好實用喎。

TOP

原帖由 zonebaby 於 2009-3-28 15:32 發表
讀書咁好玩架 。好實用喎。

kaka~~幾la~~

TOP

真係好勁...
可以賣街!

TOP

我遲你一屆畢業,你地件野當時仲健在
相信應該仍然放在366「恭奉」緊

[ 本帖最後由 faustchan 於 2009-3-28 18:04 編輯 ]

TOP

原帖由 faustchan 於 2009-3-28 18:04 發表
我遲你一屆畢業,你地件野當時仲健在
相信應該仍然放在366「恭奉」緊

哦!~~!?估唔倒lee 度都有自己友~~你係~~~~~

TOP

本帖最後由 morris 於 2024-3-1 03:06 編輯

......

TOP

真係好強wor

係咪全部件都自己車
還是路軌個d係買返黎架?

TOP

原帖由 某個阿水 於 2009-3-29 12:47 發表

哦!~~!?估唔倒lee 度都有自己友~~你係~~~~~


小弟都係lwl的
MFG畢業

TOP

做得好好, 好有心機,
睇得出工具上有所限制, 但仍然能夠做到所想做, 想實踐既野,
雖然concept, 唔算好創新, 不過香港地肯落手做既學生真係買少見少



題外話, 畢業後仲有冇讀上去?

TOP