回覆 180# 的帖子

Ching,請問仲有冇USB LCD資訊顯示屏套件呀?

TOP

好想Arduino快d 到手
我又要做個套件出黎

TOP

唔該offer~~
~個籃色 4 X 20字今日入手~~宜家試LCD Smartie~~

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

16X2 LCD ...............買返來焊完,初時係唔work..............
發現問題係 usb 接上板個位自己焊得唔好.........用它錶它佢又通wo......
暫時唔識放相上epc .....遲d 再放相 (UP 到相la)
焊工唔好...........唔好插我......(新手)

[ 本帖最後由 kelvin500 於 2009-6-13 11:35 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

請剪腳
焊功重要多加努力

TOP

話說果3隻腳太近,我兩隻都要焊兩次先得
原帖由 kelvin500 於 2009-6-13 11:07 發表
16X2 LCD ...............買返來焊完,初時係唔work..............
發現問題係 usb 接上板個位自己焊得唔好.........用它錶它佢又通wo......
暫時唔識放相上epc .....遲d 再放相 (UP 到相la)
焊工唔好...........唔好插我......(新手)

我第一次都焊得好過你(唔係串)
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
睇睇呢個Post先

[ 本帖最後由 pch0113 於 2009-6-13 12:39 編輯 ]

TOP

冇計..............屋企冇適合既 辣雞...........買過又要比錢......... ........

TOP

Offer 兄,想問下2x16突出黎顯示GE部份係幾多x幾多cm?
【一定要答呀,我睇下個size可能再訂呀】

TOP

原帖由 aqqa 於 2009-6-13 19:46 發表
Offer 兄,想問下2x16突出黎顯示GE部份係幾多x幾多cm?
【一定要答呀,我睇下個size可能再訂呀】



自己睇

http://ax.hk/datasheet/

應該好fit個mount

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1230585

[ 本帖最後由 Offer 於 2009-6-13 22:21 編輯 ]

TOP

大約係7.25cm x 2.5cm  真係好大約............
想買過隻雞..........有邊隻好介紹

[ 本帖最後由 kelvin500 於 2009-6-14 15:32 編輯 ]

TOP