話說果3隻腳太近,我兩隻都要焊兩次先得
原帖由 kelvin500 於 2009-6-13 11:07 發表 
16X2 LCD ...............買返來焊完,初時係唔work..............
發現問題係 usb 接上板個位自己焊得唔好.........用它錶它佢又通wo......
暫時唔識放相上epc .....遲d 再放相 (UP 到相la)
焊工唔好...........唔好插我......(新手)
我第一次都焊得好過你(唔係串)
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
睇睇呢個Post先
[ 本帖最後由 pch0113 於 2009-6-13 12:39 編輯 ] |