Bread 當前離線
長老會員
原帖由 KSC 於 2006-5-30 01:33 發表 改變了個power factor 會令電力公司又要改它他個3-p的設定 不過以我地來講無影響 遲D先玩 用鴨記隻CLIPSAL蘇 空間好大加多隻0.1uf都得
TOP
逆天菇 當前離線
中級會員
原帖由 KSC 於 2006-5-30 01:16 發表 遲D用epc朋友給的紅盒mkp玩 但加咁多.....電力公司多得你唔少
原帖由 Bread 於 2006-5-30 01:20 發表 我有兩個裝都上了WIMA 0.1uF 275V AC mkp WIMA 果然係好過普通野 一加落去,bass彈性回頭了 電力公司多得你唔少 <---點解這樣說? CAP來的,何來會食電
dmc-12 當前離線
KSC 當前離線
白河命
元老會
原帖由 逆天菇 於 2006-5-30 02:23 發表 己經在 A shop 等緊你地 2個了。 Good try
原帖由 dmc-12 於 2006-5-30 03:05 發表 I feel so happy that you guys are making such good use of this design! Keep up the good work! And post more photos of your completed Filter to share with others la~ Coz ...
原帖由 逆天菇 於 2006-5-30 02:24 發表 幾時同我整返個? 我有2個 西門子 Filter 都沒裝
原帖由 Bread 於 2006-5-30 09:16 發表 放心,已經留了個給你 星期六會放上A shop
ralf 當前離線
-真的太少- -假的太多- Banned
進階會員
原帖由 Bread 於 2006-5-30 09:26 發表 Sure! Here you are.
原帖由 逆天菇 於 2006-5-30 09:56 發表 ^___^ 好彩我 D MKP-10 0.1 uf WIMA 仲有貨,我都 DIY 下先 ^^"" VDR...看來要大手入貨了。