請看後整到既人留言
如果整機就pm我啦

[ 本帖最後由 tom001 於 2006-12-12 01:48 編輯 ]

TOP

我部係50006h,家陣部機放任何game落去過一陣真會發出勁大既<支支>聲,我打橫打直部機都係咁,雖然部機係玩到,但係有時等佢load成分鐘先有句野睇下同聽到佢起咁發出d<是是沙沙>聲真係好難頂!!!係味個磁頭有問題呢!!!!?

TOP

我部70006h,問題是讀不到還發出勁大既<支支>聲   去黃金問過 我部機是壞左底板
我不知去邊維修好 我住觀塘 不知附近有冇維修的鋪頭

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我現在部白機剛剛壞左
都唔知點算好

早幾日都重玩緊
之後第日早上起身
就load 唔到 game 啦
我試下跟上網的方法去清潔內同外頭
但都係load 唔到

點算好呀
我唔係好明你的pic 做乜

TOP

我部ps2個光頭無法前後移動讀碟, 請問壞左邊到?

TOP

我部PS2厚機110v
家人唔知用220v隊入去開機
燒左開唔到機依家

想問下難唔難搞?

TOP

我個部係30000 火牛led有on, 但係部機就,無反應,按power button焦反應..維修話要300-350 好貴=.=

TOP

我以上圖已經正返好部Ps2

TOP

原帖由 joe1983 於 2006-6-21 23:43 發表
無禁容易整...d零件...
有時死底板,有時死光頭...

底板唔會死架

TOP