想請問一下,可唔可以駁電腦?

TOP

可唔可以配埋火牛

TOP

無錯.另一條係要加返個插頭
RightAudio 發表於 2011-4-16 17:40


另加多4個頭要多少錢?

TOP

可唔可以配埋火牛
lam3010 發表於 2011-4-17 01:40 AM



因為多c兄既數量唔同好難幫各人配埋火牛
唔好意思
遲d再有團可能可以

TOP

另加多4個頭要多少錢?
bassfranky 發表於 2011-4-17 01:56 AM



另加插頭,每個插頭$1

TOP

另加插頭,每個插頭$1
RightAudio 發表於 2011-4-17 02:05



那我多要4個頭啊. thanks

TOP

那我多要4個頭啊. thanks
bassfranky 發表於 2011-4-17 02:10 AM



已更新~
多謝c兄支持

TOP

回復 86# bassfranky

ching係咪諗住剪左之後用?

TOP

回復  bassfranky

ching係咪諗住剪左之後用?
ftpser 發表於 2011-4-17 02:44 AM



係~佢要cut開佢當2條用~

TOP

白底
白x2
米x2
綠x2

TOP