回復 78# Kavin


    a-shop gee應該星期一,二

TOP

星期五我OK

TOP

答下我啦

TOP

回復 83# TableSalt;


    o下...我title到係"Sansa Clip+最後一團團購"...

TOP

本帖最後由 tttim 於 2010-3-11 10:48 編輯

kln list.JPG

暫定:
12/3 7:00pm
SSP MTR 客務中心
請各師兄PM我~~

TOP

回復 84# tttim


    雖然有講姐....
但如果再加開都唔會有咩問題~
好似D演唱會咁.....成日話最後咪又係加開N場~

btw,既然有答案咁就冇野喇~

TOP

己到貨~之前kln mtr gee 師兄請記得
聽晚7:00pm SSP MTR客務中心

thx

TOP

去A shop拎有咩要注意?
駛唔駛即場login自己個acc/講暗號?

TOP

本帖最後由 avdaemon 於 2010-3-12 09:33 編輯
回復  tttim


    雖然有講姐....
但如果再加開都唔會有咩問題~
好似D演唱會咁.....成日話最後咪又係加 ...
TableSalt; 發表於 2010-3-11 17:59


原來香港有Shop美國代購

TOP

去A shop拎有咩要注意?
駛唔駛即場login自己個acc/講暗號?
Escapist 發表於 2010-3-11 21:33


要login ka~

TOP