556556bt 當前離線
特級會員
原帖由 556556bt 於 2009-10-18 23:20 發表 已收到hdmi 及vga 轉線, 但呢隻線比起無貨果隻做工不太理想. 線身比起vga 果條黎講好硬, 好難屈曲, 我驚d 駁位好易爆 同埋我發覺unplug 非常難. 扣hdmi or 扣mini display port 都好實
TOP
原帖由 556556bt 於 2009-10-18 23:29 發表 質素幾難接受, 想問團主可以點做?!
Cecilvshei 當前離線
初級會員
原帖由 556556bt 於 2009-10-23 16:42 發表 想問團主跟進情況, 有問題既HDMI 轉頭, 會係全批回收定會退貨退款處理?!