質素幾難接受, 想問團主可以點做?!
原帖由 556556bt 於 2009-10-18 23:20 發表
已收到hdmi 及vga 轉線, 但呢隻線比起無貨果隻做工不太理想.
線身比起vga 果條黎講好硬, 好難屈曲, 我驚d 駁位好易爆
同埋我發覺unplug 非常難. 扣hdmi or 扣mini display port 都好實

TOP

原帖由 556556bt 於 2009-10-18 23:29 發表
質素幾難接受, 想問團主可以點做?!


想問團主跟進情況, 有問題既HDMI 轉頭, 會係全批回收定會退貨退款處理?!

TOP

原帖由 556556bt 於 2009-10-23 16:42 發表


想問團主跟進情況, 有問題既HDMI 轉頭, 會係全批回收定會退貨退款處理?!

我今日試用係好難除番出黎咁我就大力少少除番條HDMI出黎...竟然甩左出番...要我插番佢入去~O~

TOP

回覆 83# 的帖子

我家陣等緊團主reply 點樣攪..~~
其實最驚係咁掹得多..整爛個mini dp 位...:funk:
你知個位幾幼細下... 條線事少.. 部機就大鍋d

TOP