提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

remind... 今次背掛係會盒裝....佢話個冷排都有d改良...

TOP

sorry....9月優惠水冷頭組合加左價.....
價格有變....
之前落左名既我當cancel....
要既就從新落過名....sorry

TOP

師兄! 唔該想Order

kobewilliam 盒裝背掛式+優惠水冷頭組合

TOP

MP-AKGX Extreme GTS


11.1CM長
隻新MOS..OK?

另.個PUMP=泵浦?定係上置式果個?
THZ

[ 本帖最後由 aR_man 於 2009-9-3 11:00 編輯 ]

TOP

原帖由 aR_man 於 2009-9-3 10:59 發表
MP-AKGX Extreme GTS


11.1CM長
隻新MOS..OK?

另.個PUMP=泵浦?定係上置式果個?
THZ

11.1cm...問一問
PUMP=泵浦(台灣叫法)

TOP

原帖由 aR_man 於 2009-9-3 10:59 發表
MP-AKGX Extreme GTS


11.1CM長
隻新MOS..OK?

另.個PUMP=泵浦?定係上置式果個?
THZ

問左.....可以做到

TOP

原帖由 chanand1 於 2009-9-3 00:36 發表
請問i5 o既LGA1156 可用嗎 ?

有1156既扣具.....不過要訂做

TOP

原帖由 AC07 於 2009-9-3 01:15 發表
呀.... 喉扣..... 呀~~~

你係指...依個?

TOP

回覆 86# 的帖子


紅色圈果個?

TOP