眼訓 當前離線
中級會員
TOP
andyhon911 當前離線
初級會員
Pcgamer 當前離線
mark0822 當前離線
原帖由 master_yoda 於 2009-2-24 23:10 發表 Sony 果邊d朋友仲想有再訂 但我講好左要攪呢邊 左右做人難啊
170402 當前離線
天天淘寶身體好~~~
進階會員
SCCH 當前離線
master_yoda 當前離線
團購攪手
littleboy123 當前離線
FuturaPo 當前離線
原帖由 master_yoda 於 2009-2-25 23:21 發表 Hi 咁多位仲想買機既朋友: 呢幾日收到好多查詢問仲有冇貨,我想不如你地幫我起個waiting list 先,等我知道真正有幾多人想要,如果許可既話我可能會連埋電腦椅果團一起攪 即係話你地想報名落waiting list既就用以下方法: 1) 陳大文 x 1 2) 張小明 x 2 3) 醒字派 x 1 如此類推,聽日再睇睇咩環境,thanks^^
eric702 當前離線
出一新丁
原帖由 FuturaPo 於 2009-2-25 23:33 發表 WAITING LIST FuturaPo X 2