已取
thx

TOP

我會自行去A-shop 拎機....
thanks master yoda!!

TOP

master_yoda

我都想去A SHOP 買可以嗎?

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-2-24 23:10 發表
Sony 果邊d朋友仲想有再訂

但我講好左要攪呢邊

左右做人難啊


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=9


大家別再為難團主了。

[ 本帖最後由 mark0822 於 2009-2-25 14:47 編輯 ]

TOP

已取

好正!!!!!

TOP

已取

不過所有ATV台冇字幕

TOP

Hi 咁多位仲想買機既朋友:

呢幾日收到好多查詢問仲有冇貨,我想不如你地幫我起個waiting list 先,等我知道真正有幾多人想要,如果許可既話我可能會連埋電腦椅果團一起攪

即係話你地想報名落waiting list既就用以下方法:

1) 陳大文 x 1
2) 張小明 x 2
3) 醒字派 x 1

如此類推,聽日再睇睇咩環境,thanks^^

TOP

已取
thx

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-2-25 23:21 發表
Hi 咁多位仲想買機既朋友:

呢幾日收到好多查詢問仲有冇貨,我想不如你地幫我起個waiting list 先,等我知道真正有幾多人想要,如果許可既話我可能會連埋電腦椅果團一起攪

即係話你地想報名落waiting list既就用以下方法:

1) 陳大文 x 1
2) 張小明 x 2
3) 醒字派 x 1

如此類推,聽日再睇睇咩環境,thanks^^


WAITING LIST
1) FuturaPo X 2

[ 本帖最後由 FuturaPo 於 2009-2-26 00:06 編輯 ]

TOP

原帖由 FuturaPo 於 2009-2-25 23:33 發表


WAITING LIST
FuturaPo X 2


WAITING LIST
FuturaPo X 2
eric702 X 1

[ 本帖最後由 eric702 於 2009-2-25 23:44 編輯 ]

TOP