會否係SONY DST HD100C優惠完之前攪多一團團購?

TOP

有 冇第三團購

TOP

YODA兄,如果我攞錢直接上去A SHOP買可以嗎?待覆!

TOP

仲有咁多request

quota我仲有少少......等我諗諗先

[ 本帖最後由 master_yoda 於 2009-2-24 19:50 編輯 ]

TOP

SUPPORT

TOP

I need one, have any spare? or have 第三團? thank you!

TOP

原帖由 lai_shing 於 2009-2-24 19:42 發表
YODA兄,如果我攞錢直接上去A SHOP買可以嗎?待覆!


我都想去A SHOP 買可以嗎?

TOP

YODA兄,如果我攞錢直接上去A SHOP買可以嗎?又或者幾時會有第三團?
謝謝!待覆!

TOP

收到啦 , 多謝樓主及A SIR!!

TOP

已取~THX

TOP