多口問句,master_yoda 係收錢果個定係派貨果個?

TOP

master_yoda
已收到了~謝謝
果然好清
謝謝你了!

TOP

貨己取,唔該哂master yoda,如果想要多一部唔知得唔得呢

TOP

原帖由 FW河本鬼茂 於 2009-2-24 01:00 AM 發表
多口問句,master_yoda 係收錢果個定係派貨果個?

我覺得收錢

TOP

已收到機手動search 齊13台運作正常, 但有個問題機背後label 有被 meat 開過既痕跡, 其他人有嗎, 會唔會影響保用

TOP

原帖由 demisoda 於 2009-2-24 00:14 發表
有無人想要我個 quota? 因我屋企人急要已經買左另一個牌子,但我落左按金,如有人想要我可以讓個 quota 及出來給返 $100 按金我,同時可以一切去拿 SSP 拿貨. 有興趣可以 email 我. kwschk@yahoo.com


我有興趣, 可以到SSP全數付HKD 728 + A fee拿貨, 你自己上去攞返100蚊按金, OK  ?

TOP

貨己取,唔該哂master yoda....

TOP

貨己取,唔該哂 master yoda

TOP

原帖由 FW河本鬼茂 於 2009-2-24 01:00 發表
多口問句,master_yoda 係收錢果個定係派貨果個?


團長係短頭髮好型果個

TOP

請問會有現貨嗎?

請問會有現貨嗎? 現在價錢多少? thx

TOP