已取貸

感謝樓主搞團購+唔收按金。

TOP

You haven't mentioned that we need to pay A-shop fee so I suppose we don't need to do so.  Pls confirm.

TOP

原帖由 h2210 於 2009-7-25 21:29 發表
You haven't mentioned that we need to pay A-shop fee so I suppose we don't need to do so.  Pls confirm.


A Shop fee 由買家付

TOP

已放A Shop,請已訂購之會員請於一星期內到 A Shop 取貨,謝謝

TOP

已取貨

多謝樓主搞個團購仲唔洗預先收錢

TOP

原帖由 michael_rsp 於 2009-7-21 01:45 AM 發表
更新至 #63,已截人,請已訂購之會員,看看#4, #5 有無錯誤。

如有錯誤,請盡快通知本人,非常感謝各位支持


點解你#64截左, #66會員有得加order ge   如果有得加我都想order USB轉換器  冇就等下團啦

TOP

原帖由 outdate怪魔 於 2009-7-26 21:13 發表


點解你#64截左, #66會員有得加order ge   如果有得加我都想order USB轉換器  冇就等下團啦


唔好意思,貨已到 A Shop ,所以加唔到人,請留意下團,謝謝支持

TOP

想問保養點保?
要唔要單?

TOP

已取, 謝謝

TOP

原帖由 perryleung 於 2009-7-28 00:29 發表
想問保養點保?
要唔要單?


保養方面,由本人代為交收到代理維修,請大家放心

TOP