野馬飛田 當前離線
中級會員
TOP
h2210 當前離線
michael_rsp 當前離線
特級會員
原帖由 h2210 於 2009-7-25 21:29 發表 You haven't mentioned that we need to pay A-shop fee so I suppose we don't need to do so. Pls confirm.
outdate怪魔 當前離線
Banned
原帖由 michael_rsp 於 2009-7-21 01:45 AM 發表 更新至 #63,已截人,請已訂購之會員,看看#4, #5 有無錯誤。 如有錯誤,請盡快通知本人,非常感謝各位支持
原帖由 outdate怪魔 於 2009-7-26 21:13 發表 點解你#64截左, #66會員有得加order ge 如果有得加我都想order USB轉換器 冇就等下團啦
perryleung 當前離線
sunyung 當前離線
進階會員
原帖由 perryleung 於 2009-7-28 00:29 發表 想問保養點保? 要唔要單?