pcm10241024 當前離線
中級會員
TOP
Sartre 當前離線
初級會員
ANTHONYCH 當前離線
sunnylee 當前離線
長老會員
mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
進階會員
USPS.jpg (78.29 KB)
下載次數:69
2009-4-29 08:35
wai896 當前離線
奶撻妹妹,專奶硬件
原帖由 mig33 於 2009-4-29 09:40 發表 雙卡並行,大家覺得點呢? CPU會唔會頂唔順?
原帖由 ANTHONYCH 於 29-4-2009 10:55 AM 發表 咁就要靠你試下 反而想知雙卡可唔可以16隻HD一齊raid