binary, the central pin is positive.

TOP

樓主如下次再攪團購,
可否連埋機箱、火牛、接頭/線,一併購?
記住預埋小弟一份。

Thank Again

TOP

回覆 61# 的帖子

Hi loukmak,

You are correct. Many thanks !

TOP

loukmak c-hing, 你用CF卡定係harddisk?

TOP

原帖由 binary 於 2009-7-18 00:36 發表
阿Ken哥,乜你唔覆我pm,請問你嗰12Vinput頭的極性,是+)-定-)+ ?



Sor..真係唔記得左覆PM..
想問下個頭點睇 +)- 定 -)+  ?

TOP

原帖由 tkc8889 於 2009-7-18 11:40 發表
樓主如下次再攪團購,
可否連埋機箱、火牛、接頭/線,一併購?
記住預埋小弟一份。

Thank Again


其實都可以..不過呢幾樣要做團購..都要分開vendor..
因為每樣都要搵d 好d 質素既..特別係火牛呢 part ...
因為 ATX-DC 上面質素好參差..

TOP

多謝各位支持..本團已完成..
有機會..下一團..我會試多d 新既 ITX 相關既hardware..
大家到時o岩既.. 就再搞啦~  
但要d 時間test 下d 野...

[ 本帖最後由 kenfung 於 2009-7-24 02:38 編輯 ]

TOP