已入數請收email

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-1-31 14:25 發表
以下第一團人士請儘快到A-shop提貨,謝謝!
1   irvingtin
2   treelazy
3   jojkwok
4   billlogin



11/2 已取貨

享受中

TOP

原帖由 kityiu 於 2009-2-14 11:26 發表
已send入數紙, please check mail, thx


大家 自律d啦...........
入左數, 不需比 其他人知道架.
入左數 就已 pm 或 email 比 yoda 就得啦.
何需要 出 post 呢............
個個都 入左數 就出 post.
只係 "入了數" 的 post 已可以 佰幾個啦.
個個追 post 都浪費 了 時間

TOP

我要一部, 請pm , thx

TOP

今日下午已取貨 THX~

TOP

想要多一部今晚入數,請pm , thx

TOP

已入數

thx

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

可否加一部,怎入數??

TOP