想問依家取消訂單有冇問題
liar_p dell mon ultrasharp 2209wa
唔好意思, 因個人問題

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想問dell mon團..幾時知有冇貨同幾時入數?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Zowie
Mousepad 有興趣
支持下團開

TOP

原帖由 99hk.biz 於 2009-2-21 18:31 發表

7 色彩虹 , FCFS 比較正路

...


咁我有無份

TOP

Dell S2409W LCD
而家參戰重有冇貨

TOP

99 SIR..
係兩個mouse pad bag唔係兩個mouse bag-.-
仲係未改

TOP

原帖由 fong-tai 於 2009-2-22 00:08 發表


咁我有無份

咁我有無份   x2[/quote]

TOP

原帖由 Mojoe 於 2009-2-21 19:07 發表
Filco 3月中到貨. 咁即係 4月前比唔比到我?
唔得我就 cancel.


如果 4 月到唔到 , 我 refund 比你
問題係咁耐,你仲肯唔肯

原帖由 zev1992 於 2009-2-21 20:12 發表
請問plum 青軸何時有貨?


呢個真係唔 sure

原帖由 sunnyckk 於 2009-2-21 21:16 發表
99 sir, 唔好意思, 550/f 個名我打錯了, 請更正為sunnyckk


sor , updated

原帖由 liar_p 於 2009-2-21 21:19 發表
想問依家取消訂單有冇問題
liar_p dell mon ultrasharp 2209wa
唔好意思, 因個人問題


why not

原帖由 darrem 於 2009-2-21 21:31 發表
我想知大約幾時會到D貨?
我係找你代訂FAN的
幫手查查,有急用


最快下個禮拜

原帖由 rayhung007 於 2009-2-21 22:25 發表
想問dell mon團..幾時知有冇貨同幾時入數?


等我 1/F 出通告,下個禮拜先會知

原帖由 fong-tai 於 2009-2-22 00:08 發表


咁我有無份


無,因為頭 3 個係 78/F , 84/F , 95/F

原帖由 hikkahong 於 2009-2-22 01:28 發表
99 SIR..
係兩個mouse pad bag唔係兩個mouse bag-.-
仲係未改


updated

原帖由 warcraft 於 2009-2-22 02:09 發表

咁我有無份   x2
[/quote]

你係 95/F , 有架

TOP