原帖由 Mojoe 於 2009-2-21 19:07 發表 
Filco 3月中到貨. 咁即係 4月前比唔比到我?
唔得我就 cancel.
如果 4 月到唔到 , 我 refund 比你
問題係咁耐,你仲肯唔肯
原帖由 zev1992 於 2009-2-21 20:12 發表 
請問plum 青軸何時有貨?
呢個真係唔 sure
原帖由 sunnyckk 於 2009-2-21 21:16 發表 
99 sir, 唔好意思, 550/f 個名我打錯了, 請更正為sunnyckk
sor , updated
原帖由 liar_p 於 2009-2-21 21:19 發表 
想問依家取消訂單有冇問題
liar_p dell mon ultrasharp 2209wa
唔好意思, 因個人問題
why not 
原帖由 darrem 於 2009-2-21 21:31 發表 
我想知大約幾時會到D貨?
我係找你代訂FAN的
幫手查查,有急用
最快下個禮拜
原帖由 rayhung007 於 2009-2-21 22:25 發表 
想問dell mon團..幾時知有冇貨同幾時入數?
等我 1/F 出通告,下個禮拜先會知
原帖由 fong-tai 於 2009-2-22 00:08 發表 
咁我有無份
無,因為頭 3 個係 78/F , 84/F , 95/F
原帖由 hikkahong 於 2009-2-22 01:28 發表 
99 SIR..
係兩個mouse pad bag唔係兩個mouse bag-.-
仲係未改
updated
原帖由 warcraft 於 2009-2-22 02:09 發表 
咁我有無份 x2 [/quote]
你係 95/F , 有架 |