原帖由 maxell69 於 2009-2-12 12:23 發表 
唔好意思,想問跟機有d 咩? 隻牛係咪三腳? 香港用唔用得? 洗唔洗令外買牛? thanks
不如我答你啦, 但煩請都睇一睇第一頁關於部機的資料先, 唔好見到七百幾蚊有機頂盒就趕住買喎!
跟機有機頂盒,遙控器, 兩粒"AA"電池, 黃紅白三色AV線, 電源線, 外置天線,說明書, 發泡膠等等...
隻牛係咪三腳? 無牛架喎! 電源線係兩扁腳果D, 要自己買個13A插頭換, 一係自已搵條電源線, 反正很易搵到. 香港用唔用得? 呢度攪緊團購喎老友, 唔用得咁我地百幾人買來做乜? 不過請你先爬一爬舊文先啦! 唔係買左返去會唔滿意喎! |