原帖由 ryancklau 於 2009-2-12 00:33 發表
團長,可唔可以整個list 出黎係post #4 到
等d人知道自己係咪第二團,因為我估有好多人都同我一樣,
可能比左訂但係未知自己係咪第二團,或者仲未比你confirm 左收妥訂金


support.

我記得之前有成佰幾人訂,自己排好後,而家第2 批60部唔知自己有無份.

TOP

原帖由 x40 於 2009-2-12 05:55 發表


support.

我記得之前有成佰幾人訂,自己排好後,而家第2 批60部唔知自己有無份.



第2批原本訂左幾多部已經唔重要,因為Sony一開綠燈我就會加單到cover到目前為止俾左訂金既團友

[ 本帖最後由 master_yoda 於 2009-2-12 08:19 編輯 ]

TOP

原帖由 ryancklau 於 2009-2-12 00:33 發表
團長,可唔可以整個list 出黎係post #4 到
等d人知道自己係咪第二團,因為我估有好多人都同我一樣,
可能比左訂但係未知自己係咪第二團,或者仲未比你confirm 左收妥訂金


呢個suggestion唔錯 ,等我整理一下出個list la^^

TOP

想要一部

TOP

請問樓主我可唔可以再訂多一部?

TOP

唔好意思,想問跟機有d 咩? 隻牛係咪三腳? 香港用唔用得? 洗唔洗令外買牛? thanks

TOP

原帖由 maxell69 於 2009-2-12 12:23 發表
唔好意思,想問跟機有d 咩? 隻牛係咪三腳? 香港用唔用得? 洗唔洗令外買牛? thanks

不如我答你啦, 但煩請都睇一睇第一頁關於部機的資料先, 唔好見到七百幾蚊有機頂盒就趕住買喎!
跟機有機頂盒,遙控器, 兩粒"AA"電池, 黃紅白三色AV線, 電源線, 外置天線,說明書, 發泡膠等等...
隻牛係咪三腳? 無牛架喎! 電源線係兩扁腳果D, 要自己買個13A插頭換, 一係自已搵條電源線, 反正很易搵到. 香港用唔用得? 呢度攪緊團購喎老友, 唔用得咁我地百幾人買來做乜? 不過請你先爬一爬舊文先啦! 唔係買左返去會唔滿意喎!

TOP

請問還有嗎? 我也想要1個

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-2-12 08:20 發表


呢個suggestion唔錯 ,等我整理一下出個list la^^

唔該晒團長

TOP

Can I reserve one also?

TOP