明內子 當前離線
中級會員
TOP
kkyau1984 當前離線
原帖由 明內子 於 2009-12-17 11:09 發表 我想問~~ 大約幾時有貨~~^^ (問問吧了)? 因為GVG N 肥P又老 唔係好夠POWER 用= =
marcoivanching 當前離線
初級會員
goldfish 當前離線
Banned
lotten 當前離線
jycw 當前離線
進階會員
原帖由 jycw 於 2009-12-20 01:41 發表 香港仲未有得賣
mftam 當前離線