我想問~~
大約幾時有貨~~^^ (問問吧了)?
因為GVG N  肥P又老
唔係好夠POWER 用= =

TOP

原帖由 明內子 於 2009-12-17 11:09 發表
我想問~~
大約幾時有貨~~^^ (問問吧了)?
因為GVG N  肥P又老
唔係好夠POWER 用= =


halo 巴打
希望係今個月底到貨啦
有news我會update大家的
thx thx^^

TOP

無知一問, 請問韓國版同日本版有咩分別~?

小弟今日行過SSP睇到日本版2500mAh都係賣$180,
我諗緊2500定5000好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

$190 2500mah
三腳轉usb同其他轉頭洗唔洗$100

[ 本帖最後由 lotten 於 2009-12-18 16:15 編輯 ]

TOP

香港仲未有得賣  

TOP

原帖由 jycw 於 2009-12-20 01:41 發表
香港仲未有得賣  

of course,
所以我先要搞group order
而家我仲等緊果邊派貨

TOP

我想問D貨仲有幾耐先返呀??

TOP

你預最快月底啦
一有消息我再update大家啦
thx thx

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP