提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

i want one please

TOP

我要一部
Thanks

TOP

34)      cherry820517 confirm

TOP

我想問一下, 如果接駁一部4:3的CRT電視得嗎? 電視有色差輸入及s-video等.. 看高清台時會上下有黑bar還是會拉高畫面, 還是會全4:3畫面但看不到左右呢? 因屋企未用過高清盒, 暫時又未買lcd電視, 請勿見笑!

TOP

想請問一下支唔支援錄影功能,我見官網方面冇寫到

TOP

可以錄影嘛?

TOP

原帖由 病態賭徒 於 2009-2-1 12:31 AM 發表
可以錄影嘛?

If I haven't remember wrong, the answer is "CANNOT"

TOP

23) ratrex confirm~

TOP

我要一部
Thanks

TOP