yuenchunpiu 當前離線
進階會員
唔好意思呀A sir 可唔可以在2/4-5/4先攞貨?因為我呢幾日唔係香港 pata 發表於 2013-3-30 11:24
TOP
我都係啊,麻煩A sir可否在2/4-5/4先攞貨? 好男兒 發表於 2013-3-30 17:36
fung1524 當前離線
初級會員
請問可否在1/4-2/4先攞貨?因為未有時間過黎 fung1524 發表於 2013-3-31 11:27
ccchow 當前離線
已經變成蘿莉妹控
中級會員
已取貨, Thanks~ ccchow 發表於 2013-3-31 12:56