peterlws 當前離線
進階會員
TOP
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
原帖由 flagship 於 2009-2-20 12:55 PM 發表 部死人"嬲"TV 囉......... 居然冇色差..........
flagship 當前離線
原帖由 inori 於 2009-2-20 14:41 發表 我公司部"嬲"TV無論出S定黃色去42"電視都好似冇咩分別.... bacause標清only....所以索性用黃色算...(慳番條s cable就比我吞左 ) 不過如果你成日睇電影台/睇波就另計啦.. ...
taisun80 當前離線
初級會員
原帖由 taisun80 於 2009-2-20 15:38 發表 Dell 2709WFP UltraSharp Over 15人團 $ 4309 x 1
eded 當前離線
rayhung007 當前離線
中級會員
sunnyckk 當前離線