謝謝!有另一問題已PM你

TOP

A sir
黎緊會買料砌新機
SPEC應該係8700+B360+2666 16GB X2
用ITX箱 (暫定fractal design nano s)
請問gelid tranqullio 夠唔夠做?定係要上scirocco?

TOP

A sir
黎緊會買料砌新機
SPEC應該係8700+B360+2666 16GB X2
用ITX箱 (暫定fractal design nano s)
請問geli ...
A.Senna 發表於 22/2/2019 13:57


8700我覺得用scirocco較好

TOP

A sir
請問你有無聯力機箱螺絲賣呢﹖

TOP

A sir
請問你有無聯力機箱螺絲賣呢﹖
chaser 發表於 24/2/2019 09:32


邊款?

TOP

邊款?
A君 發表於 2019-2-24 13:09


我用的機箱係
Lian Li PC-60FNW
會用邊一款螺絲呢?thx

TOP

回覆 5345# A君


    收到
遲下會麻煩你幫手砌
到時再PM

TOP

我用的機箱係
Lian Li PC-60FNW
會用邊一款螺絲呢?thx
chaser 發表於 24/2/2019 14:50


應該話你需要邊款螺絲

TOP

回覆  A君


    收到
遲下會麻煩你幫手砌
到時再PM
A.Senna 發表於 24/2/2019 15:06

謝謝你

TOP

應該話你需要邊款螺絲
A君 發表於 2019-2-24 15:18


lian-li  TS-01

TOP