A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
請問現時測試主機板是否要$20起?煩請更新,謝謝 以及display是指顯示卡(display card),還 ... pbsidn 發表於 25/1/2019 00:07
TOP
dptinker 當前離線
中級會員
A Sir: 想問下如果呢個weekend(2 Feb or 3 Feb)想搵你砌機會方便嗎? 同埋收費多少? Thx ... dptinker 發表於 30/1/2019 09:13
benlee105 當前離線
初級會員
A Sir! 我想攞塊底板和火牛上來測試有冇壞,請問幾時方便呢?最好是星期六日啦! ... benlee105 發表於 8/2/2019 23:23
mib04 當前離線
A sir! 我想將-隻IDE(正常使用)硬碟資料(大约300G)轉去Sata硬碟,請問A shop可以幫忙嗎? ... mib04 發表於 18/2/2019 14:22
ok ar A君 發表於 2019-2-18 16:47
請問收費多少? 另想找你幫忙砌機,星期三或星期五下午可以嗎? mib04 發表於 18/2/2019 18:07