請問點解我手動scan完台之後
例如高清翡翠應該係85台
佢走左去20..
j2應該係82就去左18既,,,

TOP

是不是舊crt, 出唔到1080i, 所以色差冇畫面

只能用S video, 總好過紅白線

樓主辛苦晒啦,

TOP

團長, 我明天先能夠上A Shop取機呀, 我今日send左個email問你關於取機的問題, 你有時間睇睇覆番我丫! 唔係費事唔清唔楚呀! THANKS!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 長谷部 於 2009-2-9 22:21 發表
唔該團長, 依家試玩中


或者你可以選擇S-VIDEO...會好過3色
佢色差只support 1080i


我都係7.xx收貨喎


原來 頭先 係你地 2個.
不只 3色. HDMI 亦係 硬性 行 1080i.
個 MON 唔 SUPPORT.

THANKS YODA

TOP

yoda,
呢個Sony 機頂盒團購搞得真係正
thank you
下次有筍嘢記得搵小弟

TOP

原帖由 阿華田 於 2009-2-9 22:26 發表
請問點解我手動scan完台之後
例如高清翡翠應該係85台
佢走左去20..
j2應該係82就去左18既,,,

冇人知道嗎

TOP

原帖由 阿華田 於 2009-2-9 22:54 發表

冇人知道嗎

你睇番1樓已知bug第三項

TOP

試用中, 但買返黎既 HDMI cable 唔岩用, 用住色差先

TOP

原帖由 ngotto 於 2009-2-9 22:58 發表

你睇番1樓已知bug第三項

睇完唔記左...唔該ching

TOP