原帖由 master_yoda 於 2009-2-9 20:52 發表
你班友仔咁快玩緊,我仲響度等緊其他團友呀

緊系啦,苦等 多咗兩日,緊系心急啦
仲有我駁咗部大牛龜crt,點解用色差唔得(出唔到畫面) ,要用三色線先得?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Wickin,
你就好啦! 禾重系office, 真正的"正苦工"!!!!

樓主, 我都好早就入數,  無得玩,  傷心死啦!!
好心急呀!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

手掌又係肉,手背又係肉,冇辦法la
唯有聽日去Sony加單等你地快d有機用la

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

已經取貨, 辛苦團長了, E+玩緊, OK.
我想要多1部, 請問仲有冇?
可否pm我,
謝謝.

TOP

我想問問e團會攪到幾時呀??

TOP

7:xx 收左貨啦 ,  真係唔該晒 master_yoda 兄
不過試唔到機住,屋企人睇緊電視
如果想要多一部 唔知得唔得呢 ?
一陣試完機再回覆 ^_^

TOP

唔該團長, 依家試玩中

原帖由 wii仔 於 2009-2-9 21:32 發表

緊系啦,苦等 多咗兩日,緊系心急啦
仲有我駁咗部大牛龜crt,點解用色差唔得(出唔到畫面) ,要用三色線先得?

或者你可以選擇S-VIDEO...會好過3色
佢色差只support 1080i

原帖由 snake217 於 2009-2-9 22:08 發表
7:xx 收左貨啦 ,  真係唔該晒 master_yoda 兄
不過試唔到機住,屋企人睇緊電視
如果想要多一部 唔知得唔得呢 ?
一陣試完機再回覆 ^_^

我都係7.xx收貨喎

[ 本帖最後由 長谷部 於 2009-2-9 22:21 編輯 ]

TOP