已取貨, thanks
yaunb 發表於 2013-3-26 11:55

ok
謝謝

TOP

今日26 a-shop唔開喎....見版面
elvako 發表於 2013-3-26 12:30



我會問番 Asir 可唔可以加一日時間比大家

TOP

錯過左添.

TOP

已取貨
THX

TOP

早幾日拎左貨, 幾時開第二團...???!!好想有第二團!!!

TOP

收左貨o既ching覺得質素如何呢? 如果好我第二團(如果有)買

TOP

本帖最後由 anonymoushk 於 2013-3-26 20:45 編輯

GOT it
96. order  3 pcs

低音 good
中間 ok
高音 無咩聲,同beats audio 差唔多
update: 應該係話中高音唔係無,只係一齊響既時候完全被bass比下去了。 中高音依舊係舊幾水耳機style /w\

聽rock/bass/metal 應該算唔錯…  如果同人講隻野賣2xx 我覺得都ok

線材:有D粉同痴,不過薄線收藏幾好,無咁易打蛇餅
3套膠都係有D粉粉地既面,好易甩,塞入耳有膠片/膠紙既聲。不過音質完全唔係$65應該有既(超左班)。中音普普通通,高音無咩聲,低音有力,夠沉不過唔怕好似以前D sony 咁痴埋一舊

我用左大約2個鐘,而且小弟唔係玩開音響野,只感覺到以上既野。總括黎講係好抵買,如果有下團開我會幫朋友買。
用多排唔知D聲會變成點…

TOP

如有下團可否其它選擇?
e.g 600i....等等

TOP

如有下團可否其它選擇?
e.g 600i....等等
ontheway 發表於 2013-3-26 22:16



完左先...
今次麻煩左 Asir 好多野
要優化番個程序先得

TOP

已取貨
THX
ckfu 發表於 2013-3-26 13:26



    ok
thx

TOP