乜第一團係今日攞貨???
點解我收email話我係第1團 ... 但寫左10日晚8點攞貨 ...
我今日唔得閒wor ... 點算 ...

TOP

master_yoda兄,8/2/09晚收到你電話Confirm咗第一團!但係都未收到你Emai比我幾時幾日攞貨喎?麻頃跟進、跟進.Thank's!

TOP

原帖由 hksuper911 於 2009-2-9 16:58 發表
乜第一團係今日攞貨???
點解我收email話我係第1團 ... 但寫左10日晚8點攞貨 ...
我今日唔得閒wor ... 點算 ...


第一個mail一時寫錯左個日期,已儘快發出更正notice

今白羅唔到貨就響AShop交收la,thx

TOP

樓主唔見你做埋第二團個list既..
或者以付訂既list

第二團名單會幾時公報??

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-2-9 05:35 PM 發表


第一個mail一時寫錯左個日期,已儘快發出更正notice

今白羅唔到貨就響AShop交收la,thx


我係第一團但收唔到EMAIL....咁者係今晚點呀?
我已經放工....過到去SSP岩岩好8PM,我唔想番到HOME先再出黎囉...

[ 本帖最後由 inori 於 2009-2-9 18:26 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主 , 借問聲而家仲有無得訂 ?
如有 , 可以大概幾時有貨 ?

TOP

已經收了貨...謝謝!

TOP

已經收到啦~唔該晒^^
另外親戚加加埋埋要多4部@@

TOP

已收到貨,試緊機

試左嚕,正呀 我用左送果枝天線試左先,收得好好
就算用係我廳個大膽電視都好大分別,冇左雪花,超清

不過我search唔到普通翡翠台
陣間用番大廈天線試

[ 本帖最後由 inori 於 2009-2-9 20:22 編輯 ]

TOP