hksuper911 當前離線
進階會員
TOP
alvinay 當前離線
中級會員
master_yoda 當前離線
團購攪手
原帖由 hksuper911 於 2009-2-9 16:58 發表 乜第一團係今日攞貨??? 點解我收email話我係第1團 ... 但寫左10日晚8點攞貨 ... 我今日唔得閒wor ... 點算 ...
dicky4119 當前離線
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
原帖由 master_yoda 於 2009-2-9 05:35 PM 發表 第一個mail一時寫錯左個日期,已儘快發出更正notice 今白羅唔到貨就響AShop交收la,thx
vincenttom 當前離線
Banned
lemonyt 當前離線
hackentsui 當前離線
阿華田 當前離線