co2hk 當前離線
中級會員
TOP
hgc91332 當前離線
進階會員
cmh0077 當前離線
初級會員
bibilubi 當前離線
回復 chris1234567 我get到... 香港一般人都不主張電器不用都長期插住電掣, 有咩樹人地不負責瓜... 請 ... dieago 發表於 2010-9-29 23:46
死啦, 我唔係香港一般人 bibilubi 發表於 2010-9-30 13:23
我估送嘅係2腳火牛, 香港法例要求係3腳. 所以唔可以答你 co2hk 發表於 2010-9-30 13:30
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
Jacobsen Radio II -- portable all in one 2.1 speak 音質有無試過? hgc91332 發表於 30/9/2010 11:42
D電話充電火牛好多都係兩腳+一隻膠腳 bibilubi 發表於 2010-9-30 13:31
我估送嘅係2腳火牛, 香港法例要求係3腳. 所以唔可以答你 co2hk 發表於 30/9/2010 13:30
A Sir, 想問下個Nationite HDVP-2 高清播放器 1. wifi 有咩用, suggest 抄野入去?還是只限 update firmwa ... lemonhk 發表於 30/9/2010 08:35