提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 inori 於 2009-2-9 13:54 發表


指定地方是那裡?我收唔到email....團長個電話NO.又唔見左

我同你一樣

TOP

Hi all,
搵到機會上網,睇睇d料轉頭覆^^

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-2-9 15:19 發表
Hi all,
搵到機會上網,睇睇d料轉頭覆^^


最快 8:00 先有?
早少少得唔得呢

TOP

己 send email

TOP

剛剛出左第一團final 名單,麻煩大家到第一頁look look
剛剛亦響深圳訂多60台機頂盒,到時再安排第二團名單
剛俾左deposit record 既朋友,由於依家時間緊逼,可能要今晚好夜先confirm 到你地,唔好意思

另外,收唔到email而又響第一團的話,由於種種原因,e.g. invalid email address/mail box full/冇留email等,所以未能及時通知,敬請見諒。

等今晚部份團友收sai貨後,我會再個別通知你地上A-shop 羅貨,可能會延遲一日,有個別情況請PM跟我聯絡^^

TOP

原帖由 cool4u_hk 於 2009-2-9 15:22 發表


最快 8:00 先有?
早少少得唔得呢


有機會
運輸1800-1900到深水步,點好貨後可以早少少派貨^^

TOP

第一團有成 7x人 @@?
但唔係得 50部咩

TOP

太多團友request要第一時間羅機

上星期五響sony度幫大家搶多30台機番黎,所以派多左機^^

TOP

我忘記哂入錢伊回事
想問我第二團得唔得?
我會入返錢

TOP