NO 11 已取~3Q SO MUCH~!

TOP

我個CPU-GPU頭一樣入面生銹
GPU頭仲太大 上吾到ASUS-5770

不過今日一樣上左水 開機後真係好靜 ...
on11on11 發表於 2011-8-1 01:39


gpu 點樣上唔到?
可唔可以影黎睇下?

cpu 果度我問過.....因為佢係成個咁做出黎...所以入可能會有d 焊接痕跡..
佢話係正常...唔會影響..佢話會改善...

TOP

upload d相比大家睇.....

DSC06766.JPG (995.57 KB)

DSC06766.JPG

DSC06770.JPG (746.26 KB)

DSC06770.JPG

DSC06773.JPG (1.03 MB)

DSC06773.JPG

DSC06775.JPG (885.31 KB)

DSC06775.JPG

DSC06778.JPG (654.01 KB)

DSC06778.JPG

DSC06779.JPG (818.66 KB)

DSC06779.JPG

DSC06780.JPG (723.62 KB)

DSC06780.JPG

TOP

我個CPU-GPU頭一樣入面生銹
GPU頭仲太大 上吾到ASUS-5770

不過今日一樣上左水 開機後真係好靜 ...
on11on11 發表於 1/8/2011 01:39



    我張sapphire vapor-x5750都上唔到個BLOCK,試個想上兩口螺絲都差少少,
最好笑係啲g1/4牙竟然有一個上唔到,好在自己有絲攻响度!

TOP

已拎,唔該曬!

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2011-8-1 16:30 編輯

我未買齊料仲未上機.....

我想問裝個VGA水冷頭(鎖咀),Ram Heatsink最大高度有幾高?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你支咩水冷液泥架...
點解我入完2支落去唔覺得有色...
alexfok 發表於 2011-8-1 20:29


相唔係我架
    廠比我

TOP

佢顯卡加長個6野係邊到有得賣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP