XJAPAN83 當前離線
中級會員
TOP
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
我個CPU-GPU頭一樣入面生銹 GPU頭仲太大 上吾到ASUS-5770 不過今日一樣上左水 開機後真係好靜 ... on11on11 發表於 2011-8-1 01:39
DSC06766.JPG (995.57 KB)
下載次數:43
2011-8-1 11:16
DSC06770.JPG (746.26 KB)
下載次數:38
2011-8-1 11:17
DSC06773.JPG (1.03 MB)
下載次數:53
2011-8-1 11:18
DSC06775.JPG (885.31 KB)
下載次數:50
DSC06778.JPG (654.01 KB)
下載次數:32
2011-8-1 11:19
DSC06779.JPG (818.66 KB)
下載次數:33
2011-8-1 11:20
DSC06780.JPG (723.62 KB)
ken125111 當前離線
進階會員
我個CPU-GPU頭一樣入面生銹 GPU頭仲太大 上吾到ASUS-5770 不過今日一樣上左水 開機後真係好靜 ... on11on11 發表於 1/8/2011 01:39
Yraedry 當前離線
kwanchuntat 當前離線
alexfok 當前離線
ABC君
Banned
你支咩水冷液泥架... 點解我入完2支落去唔覺得有色... alexfok 發表於 2011-8-1 20:29
siu1014 當前離線
初級會員