仲未收到by post....
Juwan 發表於 2011-5-27 11:47 AM



    我都係…

TOP

今次真係好想多謝tiads兄攪呢次團購,而我亦麻煩左tiads兄幾次,多謝你tiads兄咁有耐性去回覆同專業咁處理.  期待以後你再攪新團

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP