master_yoda 當前離線
團購攪手
進階會員
原帖由 FZ8028 於 2009-2-9 02:24 發表 幫你推上去 我想問呢 機頂盒出電視果條天線點買? 去到鴨記同佢講又盒出電視既天線?
TOP
pl876 當前離線
玩到都唔知玩乜好
長老會員
pure_water 當前離線
原帖由 pl876 於 2009-2-9 04:00 發表 Hi,我已收到你email話noted入咗數,但冇收過其它email或電話,請問我是否第一團9號晚交收? Thanks
kcmok 當前離線
中級會員
原帖由 master_yoda 於 2009-2-9 02:19 發表 第一團朋友: 更正: 係2月9日晚上8時開始交收
gary1231233 當前離線
wickin 當前離線
Banned
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
greybcat 當前離線
初級會員
原帖由 greybcat 於 2009-2-9 01:28 PM 發表 各第一團團友注意, 我剛收到團長通知, 因他未能上線,我代他通知今晚可以去指定地方取貨
原帖由 greybcat 於 2009-2-9 13:28 發表 各第一團團友注意, 我剛收到團長通知, 因他未能上線,我代他通知今晚可以去指定地方取貨