原帖由 FZ8028 於 2009-2-9 02:24 發表

幫你推上去
我想問呢 機頂盒出電視果條天線點買?
去到鴨記同佢講又盒出電視既天線?


羅住原本用開果條買應該冇衰
牆身要留意係咪有線針頭

TOP

Hi,我已收到你email話noted入咗數,但冇收過其它email或電話,請問我是否第一團9號晚交收? Thanks

TOP

原帖由 pl876 於 2009-2-9 04:00 發表
Hi,我已收到你email話noted入咗數,但冇收過其它email或電話,請問我是否第一團9號晚交收? Thanks

me 2,
49        pure_water
50        pure_water

我是第一團嗎?

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-2-9 02:19 發表
第一團朋友:

更正: 係2月9日晚上8時開始交收

how long will you stay there?

TOP

Master Yoda,
just send you mail with my e-mail contact.
thanks

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我係第一團...但收唔到EMAIL,今晚照舊8PM,SSP囉貨嗎?

TOP

各第一團團友注意, 我剛收到團長通知, 因他未能上線,我代他通知今晚可以去指定地方取貨

TOP

原帖由 greybcat 於 2009-2-9 01:28 PM 發表
各第一團團友注意, 我剛收到團長通知, 因他未能上線,我代他通知今晚可以去指定地方取貨


指定地方是那裡?我收唔到email....團長個電話NO.又唔見左

TOP

原帖由 greybcat 於 2009-2-9 13:28 發表
各第一團團友注意, 我剛收到團長通知, 因他未能上線,我代他通知今晚可以去指定地方取貨

指定地方取貨即係邊度?可pm告訴我嗎?因為樓主搞錯咗我個email呀
pl876.png

TOP