已取貨,謝謝

TOP

我發覺D水管好硬,一屈住左就返唔到轉頭:funk:

TOP

我發覺D水管好硬,一屈住左就返唔到轉頭
siu1014 發表於 2011-7-31 00:24


係...佢D管硬過我條......................命

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

所以勁難屈....
由cpu 去gpu 幾怕屈爆....
alexfok 發表於 2011-7-31 01:07



   
好彩冇屈住,岩岩好
但係冷排個邊已經屈住左,要搵野夾住,所以依家要訂新水管

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 patwong1998 於 2011-7-31 14:45 編輯

回復 1# 蔥頭

想問下, 我個GPU O的水管接頭唔同CPU BLOCK, 係咪有問題?
同#455/456既師兄既頭唔同, 係咁既樣

TOP

回復  蔥頭

想問下, 我個GPU O的水管接頭唔同CPU BLOCK, 係咪有問題?
同#455/456既師兄既頭唔同, 係咁既 ...
patwong1998 發表於 2011-7-31 14:42


你係射咀麻...

TOP

nice

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP