ken125111 當前離線
進階會員
TOP
siu1014 當前離線
初級會員
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
我發覺D水管好硬,一屈住左就返唔到轉頭 siu1014 發表於 2011-7-31 00:24
alexfok 當前離線
ABC君
Banned
所以勁難屈.... 由cpu 去gpu 幾怕屈爆.... alexfok 發表於 2011-7-31 01:07
patwong1998 當前離線
回復 蔥頭 想問下, 我個GPU O的水管接頭唔同CPU BLOCK, 係咪有問題? 同#455/456既師兄既頭唔同, 係咁既 ... patwong1998 發表於 2011-7-31 14:42
SEGA 當前離線
☑80后 ☑没房 ☑没车 ☑没钱 ☑ ...
中級會員