收到~唔該晒

TOP

已取貨,thanks!

TOP

郵寄還未收到哦… 為什麼呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今晚未到10點去到已經收舖... 會明天去拎, 希望無問題啦...

TOP

已取, thx

TOP

已取貨,thanks!

TOP

本帖最後由 bruno.c 於 2011-5-25 21:51 編輯

我仲未收到by post 點解呀!:funk:可以轉上a-shop攞?

TOP

已取貨...
thx a lot

TOP

已取。謝謝!

TOP