條天線pack埋入個盒度,total 5kg 度la

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-2-8 21:43 發表
條天線pack埋入個盒度,total 5kg 度la

聽日希望可以如期聽日到啦
團長 辛苦哂啦

TOP

運輸同我拍左心口,希望佢個心口夠硬la^^

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

sorry, plz cancell my order, thx

TOP

團長, 小弟到依家都未收到e-mail or 電話約我交收
請問我仲係唔係第一團?
麻煩曬你真係非常抱歉, thx~

TOP

第一團團友請check email

第二團團友請留意:
第2 log貨會響聽日向Sony 訂購,請密切留意forum及epc 之通知

到現時為止報左名而仲未到數之member,請儘快安排,到時會嘗試向Sony 加單,唔係就安排到最後一批出貨ga lar

整個活動會於3月1日前完結,敬請留意。

TOP

團長請CHK EMAIL

TOP

原帖由 HenryHH 於 2009-2-9 00:54 發表
團長請CHK EMAIL

CHECK pm pls 唔該

TOP