早兩日貨已取, 留名感謝~!

TOP

已取啦..Thank You

TOP

現時仍有20位網友未拎線
如果過左星期三仍未拎,而之前又冇PM/留言/回覆我的話,我就當係放飛機,把剩返的線轉去後補網友,再有剩我會在交易廣場放售

TOP

回復 429# kensally


    OK

TOP

已取貨,謝謝。

TOP

我都想後補

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我想後補

TOP

thx Q Tony~~~
回復 1# tonychoi

TOP

我條線呢
吾係好人 發表於 2013-8-19 20:37


問左a sir,仲未搵到,但仲有20個未拎線的,估計應該就係呢20包其中一包...
一有消息即通知你

TOP