2408 未夠15人.

會唔會2709咁多人買, 就算2408唔夠15人都照出15人的價?  i.e. $3812?

TOP

原帖由 stranger1202 於 2009-2-17 23:00 發表
2408 未夠15人.

會唔會2709咁多人買, 就算2408唔夠15人都照出15人的價?  i.e. $3812?

其他2409W , 3008 既如果可以咁樣拉上補下就好啦. 大家好心

我都係2408的~~得8個now...

[ 本帖最後由 SimonChowHK 於 2009-2-17 23:11 編輯 ]

TOP

Dell 2709WFP UltraSharp Monitor, Over 15 人價 $ 4309
要一隻!
另想知加 soundbar 同加到五年保要幾錢?

TOP

原帖由 Ki75 於 2009-2-17 22:54 發表
99sir,  你有無俾錯e-mail呀??
個e-mail彈返轉頭, send唔到俾你

你個e-mail係唔係  hkepc@99hk.biz

117/F 已deposited  $100.03,  Pls check


我都是Email被彈回.....有沒有人知道什麼事?...

[ 本帖最後由 canalvorfeed 於 2009-2-17 23:36 編輯 ]

TOP

原帖由 SimonChowHK 於 2009-2-17 23:10 發表

其他2409W , 3008 既如果可以咁樣拉上補下就好啦. 大家好心

我都係2408的~~得8個now...


2408 出左都有一段時間, 個款又勁薯 (兩條銀邊). 否則我都會 +1

忍忍忍忍....

TOP

HKSJUN : Dell S2409W 10人團 $1541 x 1 +  5 年保 $ 220

[ 本帖最後由 HKSJUN 於 2009-2-17 23:49 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 man_siu 於 2009-2-17 21:55 發表
Dell 2709WFP UltraSharp
Over 15人團 $ 4309 x 1 唔該!
另外,待報價加 sound bar


5/F 出左價 lu

原帖由 pk1667 於 2009-2-17 22:09 發表
99 兄

請幫忙 CHECK 一 CHECK 我之前的 ORDER, 因我係 #229 加o左 order, 而我之前都見你有落, 點解 e+ 會無o左架


幫你加返

原帖由 Miipp 於 2009-2-17 22:43 發表
有無 dell 舊款銀 key 那隻 mouse 呀
唔鐘意新款

唔想去 TB 買咁麻煩


我無問舊款野

原帖由 Ki75 於 2009-2-17 22:54 發表
99sir,  你有無俾錯e-mail呀??
個e-mail彈返轉頭, send唔到俾你

你個e-mail係唔係  hkepc@99hk.biz

117/F 已deposited  $100.03,  Pls check


唔知乜事,聽日問下先

原帖由 stranger1202 於 2009-2-17 23:00 發表
2408 未夠15人.

會唔會2709咁多人買, 就算2408唔夠15人都照出15人的價?  i.e. $3812?


要去到 15 pcs 個價就未必得,不過到時我會以總數再問
到時睇下你地啱唔啱

原帖由 jabawack 於 2009-2-17 23:16 發表
Dell 2709WFP UltraSharp Monitor, Over 15 人價 $ 4309
要一隻!
另想知加 soundbar 同加到五年保要幾錢?


5/F 有價 lu

原帖由 canalvorfeed 於 2009-2-17 23:35 發表


我都是Email被彈回.....有沒有人知道什麼事?...


tmr follow up

原帖由 roadwarrior 於 2009-2-18 00:26 發表


that is not the email he PM'ed me for payment


呢個係架,我專登開來收 deposit 架

TOP

其實係咪夠左人就訂架喇
定係都係去到dadline先會幫我地訂
好似2209wa咁

TOP

Can I just buy the sound bar ? pls advise, thank you.

TOP