我係第一團,點解仲未收到你e-mail同電話 我好急用呀團長 今天比電話我ok

TOP

del

[ 本帖最後由 stupidfung 於 2009-2-7 12:29 編輯 ]

TOP

55        waiwai
小弟都係接受唔到佢既bugs決定唔買la
希望留番d quota 俾其他brothers.
thx

TOP

係咪 list 上頭50名係第1團?
咁第2團又幾多名?

TOP

己入數,email並已scan左入數紙,唔該晒.

TOP

請問我入既數confirm左未?
琴日22:15 sent過pm俾你.

TOP

原帖由 waiwai 2009-2-7 09:46 發表
55        waiwai
小弟都係接受唔到佢既bugs決定唔買la
希望留番d quota 俾其他brothers.
thx

團購係6/2 close, 7號先黎講唔要都得?...

[ 本帖最後由 CheeseJai 於 2009-2-7 11:18 編輯 ]

TOP

原帖由 CheeseJai 於 2009-2-7 10:49 發表

團購係6/2 close, 7號今日仲到埋貨先黎講唔要都得?...

今次機頂盒反應咁熱烈..1個唔要..仲有人後補..河況團主未必deadline後即刻訂貨

TOP

原帖由 henry.p 於 2009-2-7 11:00 發表

今次機頂盒反應咁熱烈..1個唔要..仲有人後補..河況團主未必deadline後即刻訂貨

數還數... 如果member再係咁唔自律, 都唔怪得人地驚, 最後蝕底既始終係團友...!

TOP

我遲左一日先睇到
如果加到我就加 1 隻
如果唔得就 後補 x 1

TOP