原帖由 hfceddie 於 2009-9-3 19:12 發表

會唔會俾人冒名領取?


要login EPC

TOP

backpack x 1
thanks

TOP

想問cut 左未??
如未, 法國潮人品牌JULSE 2009年冬季細側背袋 X1, thanks

TOP

法國潮人品牌JULSE 2009年冬季細側背袋x1 $100
我都想要-.- thx~

TOP

睇到頭都暈埋
究竟追架團完左未?
如果未完我都想買
冬季細側背袋X1

TOP

所以新+ order全部接受....請大家明日3點後上a shop 拎貨

TOP

原帖由 Lily 於 2009-9-4 16:41 發表
所以新+ order全部接受....請大家明日3點後上a shop 拎貨


明白了. 我應該聽日上去拎.   

TOP

set x 1

小的也想買...可以嗎?

謝謝...

[ 本帖最後由 joecn 於 2009-9-4 22:20 編輯 ]

TOP

應該星期六、日都唔得閒,可以擺到幾時呢?

TOP

I will re-collect all the remain products by 9/19/2009(Sat)
So you guys should have at least 2 weeks to pick up from a shop...
if you may not able to collect your products, do feel free to send me pm

TOP