A SIR ,邊個呀???  

唔好咁慶,下次上黎請你飲野

TOP

話明要入數紙、過戶記錄作提貨之用,無拎入數紙又唔去補,黎話我玩野?
呢類幫手的團購以後我都唔會再幫手 ...
A君 發表於 2011-6-15 14:15

邊個搞事?
A sir唔好動氣~~
保留入數紙、過戶記錄係基本知識吧....
不要動氣~會傷身

TOP

唔好努氣啊, 大家成年人, 對事唔對人. 多口講句, 如果事主未拎請搞返好入數紙Say句Sorry, 和氣生財~~

TOP

因為有一位會員放棄,殺訂非我所願,請問還有沒有人願意補上?

TOP

話明要入數紙、過戶記錄作提貨之用,無拎入數紙又唔去補,黎話我玩野?
呢類幫手的團購以後我都唔會再幫手 ...
A君 發表於 2011-6-15 14:15

今次真係唔該晒兩位
辛苦晒
唔使理 D 玩野既人

TOP

因為有一位會員放棄,殺訂非我所願,請問還有沒有人願意補上?
A君 發表於 2011-6-16 13:49


我要

TOP

我要
肥肥 發表於 2011-6-16 17:50

不知您有沒有追post~
連a free要件$399元一個~
因為我見頭post沒update~所以提一下~

TOP

不知您有沒有追post~
連a free要件$399元一個~
因為我見頭post沒update~所以提一下~ ...
acd33199 發表於 2011-6-16 18:15


幫人買既,人地錢,我無所謂

TOP

幫人買既,人地錢,我無所謂
肥肥 發表於 16/6/2011 18:23


謝謝你,也替因事放棄的網友多謝你。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP