gogoav 當前離線
中級會員
TOP
刺青乂 當前離線
職業 BD-ROM
archai 當前離線
billlogin 當前離線
ngankc 當前離線
初級會員
大教宗 當前離線
King of Capacitor
Moderator
十四少 當前離線
★★★★★★★★★★★★★★★ ...
Banned
fkjohnny 當前離線
進階會員
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
原帖由 gogoav 於 2009-2-17 01:23 PM 發表 一直都諗住買 dell 2408 既... 點知反而 2709 到15人價先喎...... 心思思 我想問 2709 係咪比 2408 少d input 架(冇左個display port?)
rayhung007 當前離線