提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 ranlai 於 2011-8-26 00:45 編輯
我都係插左2條線後開機先見到HD,跟說明書做係唔得!問題只是iso mount唔到! ...
ypco 發表於 2011-8-25 22:57


ve-200剛到手~
YPCO~想問問除左甜片我已copy起外~
隻hdd係唔係可以format得~
我插左我用緊o個隻wd 佢mount到iso
我想format佢~
麻煩幫我望望條usb cable係唔係插左係你o個邊部電腦到~
thanks~thanks~

TOP

本帖最後由 ranlai 於 2011-8-26 00:54 編輯
我試了 2 部機, 一部係 P5Q Deluxe, 會出現上圖訊息
還有 ... 我試過插 esata 認唔到部 ZM-VE200

另一部 ...
only 發表於 2011-8-21 22:35



only你o個隻ok~
我mount左一隻game同一個software既iso~
聽日搵部機試埋裝window~
ONLY.JPG

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

only你o個隻ok~
我mount左一隻game同一個software既iso~
聽日搵部機試埋裝window~
...
ranlai 發表於 2011-8-26 00:47

我都放咗上a shop有冇收到ar?

TOP

唔好format!個HD係我老婆用來儲戲!如果你可以copy所有 files,format完抄番入內就可以,不過時間太耐, ...
ypco 發表於 2011-8-26 01:03


放心~我copy緊~已ko~
因為一開機佢出左句 1st Partition:F.....
所以想問問
你試o個兩隻本身係唔係係第二部機直接拆落黎~
可能佢個letter寫唔返落去~先出Partition:F.
不過我同你攪攪佢~放心~

TOP

我都放咗上a shop有冇收到ar?
流川瘋 發表於 2011-8-26 01:10



    我攪緊ypco兄o個隻~今晚睇埋先訓~

TOP

我攪緊ypco兄o個隻~今晚睇埋先訓~
ranlai 發表於 2011-8-26 01:21

唔該晒ranlai兄

TOP

唔該晒ranlai兄
流川瘋 發表於 2011-8-26 01:22



    客氣~要你地走黎走去~我唔好意思

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP