ypco 當前離線
Banned
TOP
ranlai 當前離線
元老會
我都係插左2條線後開機先見到HD,跟說明書做係唔得!問題只是iso mount唔到! ... ypco 發表於 2011-8-25 22:57
我試了 2 部機, 一部係 P5Q Deluxe, 會出現上圖訊息 還有 ... 我試過插 esata 認唔到部 ZM-VE200 另一部 ... only 發表於 2011-8-21 22:35
流川瘋 當前離線
中級會員
only你o個隻ok~ 我mount左一隻game同一個software既iso~ 聽日搵部機試埋裝window~ ... ranlai 發表於 2011-8-26 00:47
唔好format!個HD係我老婆用來儲戲!如果你可以copy所有 files,format完抄番入內就可以,不過時間太耐, ... ypco 發表於 2011-8-26 01:03
我都放咗上a shop有冇收到ar? 流川瘋 發表於 2011-8-26 01:10
我攪緊ypco兄o個隻~今晚睇埋先訓~ ranlai 發表於 2011-8-26 01:21
唔該晒ranlai兄 流川瘋 發表於 2011-8-26 01:22