提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

ok 的無問題,反正我應該有地方要用90度.

另外想問蔥頭ching 個冷排係厚定薄排? 睇到我部cm690 厚排 ...
alexfok 發表於 2011-7-23 21:31


薄掛黎既

尺寸:(L)302mm x (W)124mm x(H)35mm

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁你即係要左佢果兩個90度?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

仲有樣野..
新既三分水冷水箱係會有黑色同白色面(兩個都包括)......你地自由選擇...

TOP

黑色~~~呀呀呀~~~~~~呀呀呀~~~~~~

TOP

黑色~~~呀呀呀~~~~~~呀呀呀~~~~~~
XJAPAN83 發表於 2011-7-24 23:48


兩個都有跟埋...你自己想咩色就自己換上去

TOP

offtopic 一問, vga card (ati6850) 娤左水冷頭係咪要買d 散熱片比隔離的晶體?
咩牌子好?thx

TOP

今個星期四?

TOP