我想問一下...我上A SHOP無我個名既?

TOP

我想問一下...我上A SHOP無我個名既?
Cecilvshei 發表於 2011-6-30 13:49


是否大埔巴打?
有機會無寫到你
你想係大埔墟拎還是上番Ashop

TOP

當然大埔啦...出左次無得攞
唔想再出去哂車錢

TOP

當然大埔啦...出左次無得攞
唔想再出去哂車錢
Cecilvshei 發表於 2011-7-1 00:01


已PM,請盡快回應
thx

TOP

當然大埔啦...出左次無得攞
唔想再出去哂車錢
Cecilvshei 發表於 2011-7-1 00:01


師兄…電話號碼

TOP

本帖最後由 Cecilvshei 於 2011-7-2 13:54 編輯

PM you

TOP

PM you
Cecilvshei 發表於 2011-7-2 13:53


ok 已收到
你應是最後一個團友了

TOP

本帖最後由 yuenchunpiu 於 2011-7-6 00:22 編輯
PM you
Cecilvshei 發表於 2011-7-2 13:53


今日打左比你但無人聽
聽日 call 我呀 ~~~~~

TOP

SORRY...因為有野做緊...今日CALL你...OK?

TOP

SORRY...因為有野做緊...今日CALL你...OK?
Cecilvshei 發表於 2011-7-6 15:01


okok

TOP