貨已收?
acd33199 發表於 13/6/2011 16:13


收左。10個,對嗎?

TOP

收左。10個,對嗎?
A君 發表於 2011-6-13 16:22

啱數
感謝您
終於全數到港....

TOP

啱數
感謝您
終於全數到港....
acd33199 發表於 13/6/2011 16:33


我代各網友再次多謝你

TOP

正,多謝曬!

TOP

貨已取! 多謝acd33199同A Sir既努力!

TOP

多谢你们的帮忙!多谢晒

TOP

我係咪都有得攞啦?

TOP

我係咪都有得攞啦?
evo 發表於 2011-6-13 23:04

全部已訂會員已可於a shop取貨~~

TOP

今次真係要再次多謝ACD33199 及 A SIR 兩位~

TOP

話明要入數紙、過戶記錄作提貨之用,無拎入數紙又唔去補,黎話我玩野?
呢類幫手的團購以後我都唔會再幫手攪,做餐死重要比人話...

TOP