經歷千辛萬苦...
過了千山萬水....
佢地終於今日派貨了

TOP

回復 361# acd33199


唔好意思, 本人第一次, 我想問始果貨到左, 去邊到取貨呀 ??? 唔該晒

TOP

成件事差唔多搞咗成個月...辛苦師兄了.

TOP

dhl搞咩...
派件前唔打電話....
幫襯咁多年來...每次派都會打電話的orz...
已改安排今日3:00-6:00送貨...

TOP

回復 364# acd33199

辛苦哂 Ching, 終於有得用了 ^.^

TOP

收到貨我會立即公佈~~

TOP

已收到最後10件~~~

TOP

回復 367# A君


唔好意思, 本人第一次, 貨到左, 去邊到取貨呀 ??? 唔該晒

TOP

貨已收?

TOP

本帖最後由 acd33199 於 2011-6-13 16:15 編輯
回復  A君


唔好意思, 本人第一次, 貨到左, 去邊到取貨呀 ??? 唔該晒
leemingwa 發表於 2011-6-13 15:59


去ashop~
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1093768
地址:九龍深水埗長沙灣道226 - 242號深之都商場 三樓 85-90 號鋪(深水埗地鐵站D1出口側)
營業時間: 13:00-22:00

TOP