星期三前有冇得上 ashop 拎呢? thx,...

TOP

樓主
你6月4日定個交收時間做6月5日又唔pm, 唔係所有人都日日睇住個post架喎
我希望你再安排MK交收 ...
yamaki10 發表於 2011-6-5 23:27



    認同, 因為通知得太"敏水"
預都預唔切, 等左成個月, 都唔會話日日睇post睇你交收未啦.....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 361# louishei


   今日a shop 開既話會今曰放

TOP

回復  louishei


   今日a shop 開既話會今曰放
tttim 發表於 2011-6-6 13:02



    咁你今日放唔放到?幾時放?

TOP

樓主麻煩你回應下A費問題

TOP

本帖最後由 tttim 於 2011-6-6 13:49 編輯

回復 366# yamaki10


    a-fee當然用家自費~因為其餘師兄都主動轉做a-shop交收
我去緊a-shop,你會唔會o係ssp mtr交收

TOP

回復 365# hin0219


    去緊~應該3點後可取

TOP

回復 367# tttim

樓主
最主要問題係你無做好通知工作, 而我亦無答應過你轉A shop 交收, 如果係你因為方便自己而將交收轉做A shop, 費用應該係樓主承擔

TOP

回復 369# yamaki10


    時間上係處理唔好~所以我問緊你今日交收得唔得~
其他師兄已經o係交收前通知我到a-shop交收~所有團員都有責任睇post~咁你點?

TOP