寄得唔得,事實我由屯門入黎車費好貴。
to0993 發表於 2011-6-22 17:51


屯門華都等 時間 下午 1 點 - 下午 8 點
四支針筒
PM 你電話比我

TOP

己取貨,己取貨
jackie 發表於 2011-6-22 21:11


祝使用愉快

TOP

已取...
而家先知連代用墨都有防冒貼紙

TOP

本帖最後由 yuenchunpiu 於 2011-6-23 01:33 編輯
已取...
而家先知連代用墨都有防冒貼紙
yisdfc 發表於 2011-6-22 23:57


無辨法 ,Yahoo 有人買緊假墨
(大陸果邊同我講番先知)

假墨來貨一支 200 ML $ 6 蚊,有無興趣

TOP

無辨法 ,Yahoo 有人買緊假墨
(大陸果邊同我講番先知)

假墨來貨一支 200 ML $ 6 蚊,有無興趣 ...
yuenchunpiu 發表於 2011-6-23 01:32


質素點
不過mipo好似唔係好出名, 係都賣假miniking啦

TOP

本帖最後由 yuenchunpiu 於 2011-6-23 01:41 編輯
質素點
不過mipo好似唔係好出名, 係都賣假miniking啦
sigma 發表於 2011-6-23 01:38


聽d客講過,頭一個月無問題。
之後墨頭塞左
打印就唔知啦
MIPO都出名架
有位人兄係 Yahoo 開天殺價賣左好幾年啦

TOP

聽d客講過,頭一個月無問題。
之後墨頭塞左
打印就唔知啦
MIPO都出名架
有位人兄係 Yahoo 開天殺價 ...
yuenchunpiu 發表於 2011-6-23 01:40


$58賣200ml
不過佢youtube d片都幾有用既

TOP

$58賣200ml
不過佢youtube d片都幾有用既
sigma 發表於 2011-6-23 01:46


畢竟做左人地做左幾年
$ 58 都唔係好貴姐,急用既話

TOP

未拎貨既團友請盡快請 Ashop 拎貨

TOP

錯過左呢團....
我好想同你入支hp黑/彩墨同幾支針, 唔知會您唔會仲有?

有無打算短期內搞第二次墨水團 ?

TOP